Известие

Collapse
No announcement yet.

Дребни проблеми по 156ti 2,4 - 175кс.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Дребни проблеми по 156ti 2,4 - 175кс.

    Здравейте колеги,
    отново съм в играта с една 156ti 2,4 страхотно поведение на пътя има колата!

    Като всяка нова придобивка идва момента и за изглаждане на някой забелжки след редовните обслужвания .

    1.Имам проблем с климатика /дозареден е и въпреки че майстора не открива проблеми/ не се справя добре охлаждането и с кожата нещата са доста горещи.

    2.Има претъркана странична подпора само на шоьорската седалка за щастие кожата все още не е скъсана, мисля може да се реставрира /пък и това е първия ми автомобил с кожен салон, за него си трябват препарати за освежане и поддържане, моля споделете вашия опит какво да закупя за целата/.

    3.Колата е внос от швейцария има отопление на седалките, но то не работи... Моля за контакти на място или човек който се занимава с такива неща и знае какво върши, за да възстановя тази полезна екстра.

    4.Автомобила има заден парктроник, който не дава никакви признаци на живот. На пръв поглед има лек дефект на заданта броня от подпирани или удар който засяга и единия датчик . Планувано е да се свали бронята и да разберем какви са пораженията.

    5.При рязко ускорение на почти всички предавки се усеща нещо като вибрация, в началото бе много силно. След смяна на джанти и гуми остана частично само при кикдаун на педала, някакви насоки ?

    Малко подробно стана този пост, но емоцията е в повече. Благодаря предварително на включилите се !
    Last edited by istorm; d.m.y г., 20:49.

  • #2
    По точка 1 - филтрите на купето сменени ли са, защото ако са задръстени няма дебит на въздушната струя и от там охлаждането не се получава.
    Точка 5 - кикдаун, вероятно става въпрос за автоматик, може там да е причината за вибрациите. Другото което предполагам е разбита полуоска.
    Alfa Romeo 155 1.6TS 16V, 1997 | LPG - ex
    Alfa Romeo 155 1.8TS 8V, 1995 MY95 Sport - ex
    Alfa Romeo 156 1.9JTD 8V, 2005 Sport - ex

    Comment


    • #3
      Зареждам на една ведомствена бензиностанция, на която зарежда ПСТ. Цената на дизела е повече от атрактивна, проблеми с вървежа, както и с разхода не съм забелязал.
      Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
      Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
      Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
      Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

      Comment


      • #4
        Здравей колега и честита TI-ка ! Аз карам същата черна пак от Щвейцария ! Все едно слушам за моята като я взех началото на 2017
        За климатика просто е слабичък и с всичко черно му трябва време да охлади (виж си филтъра на купето )
        Аз нямам подгрев на седалките , само копчета за облегалката .
        И моя парктроник не работи , беше ударена бронята и моя майстор само я изправи с гореш въздух. Не съм търсил проблема все още но скоро ще го правя заедно с задната чистачка - тя е на средата и не работи също !
        Филма с вибрациите и голям , аз я взех с много големи . Сменихме всички тампони на мотора + дясната полуоска(цяла SKF купих около 280 лв ) . След един тур до Испания на връщане пак се появиха и едвам се прибрах - късата раздробена също ! Цената и беше около 400 пак SKF. Цялата работа е при трипода и чашата(вътрешно каре )но оригинални са към 700лв за брой клиентска цена!!! Ако имаш някакви въпроси ще помагам на драго сърце
        Консумацията на алкохол е изкуство !

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от vesk0 Покажи съобщение
          По точка 1 - филтрите на купето сменени ли са, защото ако са задръстени няма дебит на въздушната струя и от там охлаждането не се получава.
          Точка 5 - кикдаун, вероятно става въпрос за автоматик, може там да е причината за вибрациите. Другото което предполагам е разбита полуоска.
          156 дизел и автомат няма, иначе Да - полуоска/каре

          Имал съм такъв проблем с Либра и беше разхлабен болт на вътрешно каре. Съществува като вариант също
          '05 E-class 3.0 24v LPG, '05 C-class 1.8 16v Kompressor Sportcoupe, '09 A-class 1.5 8v
          Ex:'07 147 1.6, '07 159 1.9 JTDm, '00 Lybra 1.9 JTD, '86 Delta GT 1.6, '04 C2 1.6, '97 Vectra 1.8, '97 Dedra 1.6

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от LYBRAtor Покажи съобщение
            156 дизел и автомат няма, иначе Да - полуоска/каре

            Имал съм такъв проблем с Либра и беше разхлабен болт на вътрешно каре. Съществува като вариант също
            Благодаря за пояснението, но термина „кикдаун” се използва само за автоматици, когато се подаде газ до край и автомата сваля две предавки надолу.
            Alfa Romeo 155 1.6TS 16V, 1997 | LPG - ex
            Alfa Romeo 155 1.8TS 8V, 1995 MY95 Sport - ex
            Alfa Romeo 156 1.9JTD 8V, 2005 Sport - ex

            Comment


            • #7
              Обновявам информацията


              / колата преди 500км съм сменил масло всички филтри, по вътрешния на купето имаше дори натрушени сухи листенца които почистих, след което кото чели имаше подобрение някакво. Вчера направихме и профилактика на радиаторчето с някакъв комплект 2 спрея за почистване и дезинфекция на климатичната сиситема/ кондензираната вода си изтича под двигателя => не е запушено от буклуци/
              1. климатика работи мн добре, въздуха на централните духалки към пасажера е -4 градуса, според климатикаджията има проблем с клапите за въздуха, определено обдухва една идея по добре като е само на вътрешна циркулация /по-силна е самата въздушната струя/. Въпреки всичко колата не успява добре да се охлади според мен, почвам да се съмнявам в себе си ?!

              Сега ми трябва описание на климатична система за 156. Няма как да бъде слаб климатика на италиянски автомобил, по скоро има проблеми за разрешаване.

              Продължавам да дерзая.

              Относно "кикдауна" имах предвид рязко подавне на газ до пода, ламарината и т.н.
              Last edited by istorm; d.m.y г., 17:57.

              Comment


              • #8
                Честито колега! Трета година не мога да се нарадвам на уникалното ТИ окачване кеф сие е!Относно вибрациите наистина полуозките се предават, но има втора употреба на добри цени.Успех
                Alfa Romeo 1.9 JTD TI ама не баш sigpic

                Comment


                • #9
                  Колеги, благодарско за топлото посрещане. Ако имате време и желание да се срещнем на по бира, да разходим каляските малко

                  пс. Споделете къде обслужвате вашите коли, трябва ми диагностика на човек който разбира от Алфи

                  Comment

                  Working...
                  X